CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, May 7, 2007

The one with the new millionnaire



Habis dah satu lagi season amazing race. One of my fav since orang-orang kat sini semuanye aku kenal sbb aku tgk hampir semua season amazing race. Sblom race, aku cam harap John Vitto n Jill or Oswald n Danny dpt gi jauh. Tapi mule2 lagi dah cam hampe sebab John Vito Jill terkeluar first. Nak buat camne, dah xde rezeki n dpt driver taxi chiant..

Oswald n Danny, aku just sronok tgk camne diorang enjoy every single moment on the race. Mase kat season 2 dulu le terutamanye camne diorang walaupun kaki sakit awal2 race bengkak sume dpt gi jauh sampai no 4, pastu jln-jln n lepak2 sume esp kat hong kong, quite impressionant..

Amazing race kali ni lebih bermakne sebab kali ni, lepas sekian lame diorang enter Malaysia n ade pitstop kat Malaysia.. aku memang bangun seawal pg kul 6-7 pg utk dl episod kat malaysia tu n tgk.... sedeh tgk uchenna ngan joyce tereliminate kat Malaysia..

N bile dah final smalam, sejak oswald n danny kuar aku xde le any particulier team yg aku harap menang ( tp cam harap2 charla mirna menang sket ade kot) n bile eric n dannielle menang, aku cam rase ok le, deserving gak..

lepas byk cabaran.. dua kali kena yield, tertinggal flight 2 kali.. kene mark elimination, tak pernah menang any league.. danielle membuktikan yang die ni the smartest of all blonde dgn dpt menyelesaikan kuiz sblom final sprint...

dengar cite lepas ni dah x de amazing race ..harap2 tak btol sbb aku xleh bygkan kehidupan mendownload aku tanpa amazing race ngan survivor.. minggu depan survivor finale lak.. tak tau le sape yg menang.. harap2 yau man menang tp orang sume cam dengki kat die.. n aku memang tiap tahun cam minat orang2 underdog sket.. nak2 si yau man tu org malaysia..

sblom blah.. ni antara team2 yg aku harap dpt masuk all star tp x dpt.. nak wat camne..

1) Tara n Wil (season 2)
2) fRANk n Margarita (season 1)
3) Drew n Flo ( Season 3)
4) David n Jeff (season 4)
5) Meredith n Gretchen (season 7)
6) Mak Paolo n anak paola (season 8)

tu jela kot.. sbnarnye aku baru sedar sgt best kalo jumpe orang yang punye interest ngn kite.. cam mase aku kat la rochelle dulu.... aku sorang je yg tgk amazing race ngan survivor so cam kadang2 kalo nak bincang aku cume bincang ngan imaginary friends aku je.. cam skarang ni, satu rumah kat lille ni tgk amazing race, survivor, house, heroes, friends sume n rase sronok bile dpt bincang, discuss n tgk sesame...

aku harap cbs dpt buat something agi best in the future.. i was thinking of the survivor race.. n ni antara team2 yg aku cadangkan ..

1) Arras n Cirie
2) Yul n Becky
3) Jenna n Ethan
4) Yau Man n Earl
5) Steph n Bobby John

ni aku nye angan2 je.. hahah.. macamler mamat cbs tu leh faham aku tulis.. maybe kalo ade orang yang share the same interest as me.. leh reply kat entry ni...

0 comments: