CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, May 2, 2007

The one where it all began

Setelah diajak, dihasut dan dipengaruh oleh si Shamil kat Ireland, aku decide untuk buat satu blog, tak tau le untuk kali ni bertahan berapa lama.. Tujuan blog ni just untuk reflect balik apa yang aku dah buat selama kehidupan aku kat france ni, and at the same time, aku akan log kan sume aku nye writing-writing untuk article LaGenda (Malaysian students kat France punya association kat dalam blog ni)

Dalam blog ni, apa yang korang boleh expect dan baca ialah:

1) Kehidupan aku selame jadik manusia ni, baik kat France ataupun Malaysia
2) Pendapat aku tentang current issue
3) Pengalaman travel aku.. aku akan try ingat balik semua perjalanan yang aku pernah lalui sepanjang life aku dan aku nye observation sepanjang perjalanan tu.
4) Review, be it books, series and movies review
5) Link-link dari youtube.
6) and macam aku stated kat atas, artikel-artikel yang pernah aku tulis untuk Masaf's Newsletter.

Therefore, aku expect audience untuk blog ini ialah:
1) Member-member yang kenal aku nak tau ape yang jadi kat aku skang
2) Malaysian students yang nak tau tentang kehidupan students kat France.
3) Orang-orang yang nak travel dan nak tau tempat-tempat menarik yang pernah aku lawat.
4) Mereka-mereka yang nak kasik feedback kat artikel aku tulis kat LaGenda

So, harap-harap semua akan berjalan lancar dan aku ucapkan selamat berjaya kat blog aku ni

3 comments:

shml said...

welcome to blog life. hope you would enjoy every second of it ya!..

Akmal Nasir said...

jepp kembali lagi...ngehehe...good luck bro!

Muzaffar said...

Cam boleh agak ja mesti kimal ngan shamil yang reply.. huhh.. dua2 kaki blog yang sangat kuat dan sorang kaki hasut

shamil.

takpele, tgkle sampai bile aku bokeh berkekalan benda ni.. pegi2le promote n aku akan usahakan blog ni jadi sepopular blog orang yang paling popular kat France (takleh sebut name nanti orang bace)

Kimal.

Tule, dah lame x memblog. after consider beberape mende, aku rase dah kire-kire dah risk n jangka hayat sume, yang ni boleh bertahan lama sket le daripada the last one yang aku tulis.. kalau ko ade track record yg aku tulis dulu boleh compare nanti sebulan dua nanti..