CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, June 23, 2007

Perasaan yg x pernah wujud

Sunggu bercampur bauk pemikiran aku skang ni.. tak pernah aku rase pemikiran yang macam ni.. sejak hari isnin dulu, mula2 kelas sampai ari ni, aku x pernah paham pon ape yang diajar sejak hari isnin dulu..

tak pernah dalam tahun ni aku x paham sebijik pon yang diajar dalam kelas.. sangat mencabar skali kelas kali ni.. baru aku tau ape bezanya belajar kat ecole d'ingenieur ni... kalo ikut rekod2 tahun lepas, subjek ni memang susah gile.. 95 pratus batch biasenye akan fail subjek ni .. tak paham lansung pemende yang belajar..

camne nak revise kalo x paham pemende yg diajar.. nak buat latihan ape pon x faham pemende.. isk isk sikk.. tertekannye.. nak ngadu pon dah xde orang nak ngadu dah.. x pasal2 aku kene ngadu kat fadhil... arggh... tertekannyye..

slamat bercuti bagi mereka yang sdg sronok gile di rumah menonton emil emilda.. n slamat meng cassez la tete kepada mereka yang mengambil exam b31 jumaat ni.. merde..

1 comments:

bpboyz said...

xper jepp..aku paham perasaan mereka2 yg kat ecole nih.. tuh la sape soh masuk ecole ! hahaha ...