CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, July 2, 2007

dah nak abis first year dah

Skarang ade kat Paris, rumah Aiman ex-housemate aku. Lepak cni seminggu kot sblom meneruskan hidup .. Dah lama x update blog n byk benda yg nak cakap.. tp kang tulih bebanyak kang bukannye orang bace.

Jumaat yang lepas kira berakhirlah kehidupan aku sebagai first year student kat ecole d'ingenieur. Alhamdulillah boleh dikatakan yang tahun pertama di agak sukses gak aa (bergantung kpd exam jumaat lepas gak le tp insya allah ok kot)

Aku kat paris ni skang saje nak menghilangkan kebosanan menyungul sorang2 kat lille.. sejak 2-3 minggu lepas sume orang dah start balik malaysia meninggalkan kami2 kesungulan kat lille.. mule2 syazana.. pastu ajib ngan matno 3 minggu lepas.. pastu zarf.. syazwan.. eijas .. n yg plg last skali kimi.. rumah yang dulu bising nak mampos kat rue manuel tu dah berpuaka dah.. siap berasap sume kat dalam periuk nasi (sapele x basuh periuk nasi sebelum balik malaysia)

dan 22/6 yg lalu.. dah nak dekat 2 minggu dah.. berlansunglah majlis graduation kat ecole aku .. n daripada ramai-ramai orang yang graduate tu.. adalah 2 orang budak malaysia.. the first-two malaysian graduates kat TL1 ni, and the first 6 malaysian graduate yang terus masuk ecole ingenieurs lepas preparation ..
Zeff,
Congratz sbb berjaya grad .. bangganye ade budak koleq yg jd first 5 graduates kat France.. sure ko jadik idola budak2 koleq yg lain nak datang cni. hahah (dah2 le wei promote skolah) papepon terima kasih sbb dr awal2 lagi waktu kat lr dgn seriousnye memberi tunjuk ajar n hidayah utk dtg ke lille (macam mentor le plak) n dari mase ke semasa terima kasih sbb menjadi tmpt release tension bile aku blajar (pegi bilik diorang, carik makanan, pau n mengumpat dan bergosip) n trime kasih sbb menjadikan kehidupan aku kat sini ceria n sweett slalu

Peon,
Walaupon jumpe kat lr tp aku cam x tegor byk ko, maklumlah, aku ni kan pemalu orangnye.. tp ingat agi mase gi bruxelles sesi pindah memindah aku (alaa yg zeff frust x sempat tgk england main tu) yg aku slaku junior ni kene duduk kat blakang n time tule start borak2 pasal trip ke istanbul korang sempena fin d'etudes. tak sangke dari hari tu jumpe ko dah nak abis dah annee n korang pon dah nak gi istanbul dah.. Terima kasih untuk setahun yg best ni.. masak2 sume .. kengkadang aku saje je pg 8.30 mlm blk ko sbb tau tu waktu memakan korang .. n fevret food aku ialah bende mexican yg letak kat dlm kerepek n ade daging2 banyak kat dlm tu..huhuh.. nnt korang dah nak blah aku nak mengepau makanan (n oren ) kat mane le lagi.. semoga sukses slalu dlm kehidupan..


Lepas tu tahun dpan, bilangan budak2 Lille ni pon akan berkurangan.. peon ngan zeff dah xde (sadis sbntar) farid pon dah nak ke toulouse dah.. kalo korang nak kenal farid, die ni mamt yg tengah half way down kat gambar ni.. gambar ni mase trip wakil2 kelab lelaki lille (n cawangan grenoble) meronda2 pusing west-france.
Farid
Selaku presiden kelab lelaki lille, aku dengan ini mengucapkan tahniah n syabas kerana menjadi ahli yang menepati setiap tatasusila kelab lelaki lille. Pemergian anda daripada kelab sejak bulan 3 yang lalu sangat dirasai oleh ahli-ahli kelab n keceriaan rue manuel juga telah berkurang. aktiviti2 rasmi telah bertukar daripada berbual2 kepada bermain game.. itu baru rase kehilangan anda di rue manuel, blom agi kehilangan kat lille.. dalam bebrapa bulan yang akan datang, anda akan meninggalkan lille utk ke toulouse.. memandangkan anda masih agi dlm France, maka jangan lupalah utk membuka cawangan kelab lelaki di toulouse (yg mungkin bakal diterajui oleh anda sendiri dgn bantuan fadhil) so all da best in da future et la vida..




n finally, biaselah yang terakhir utk syazwan (ucapan terima kasih adalah berdasarkan ranking kawan ye syazwan) syazwan dah balik malaysia dah.. ni ucapan utk syazwan

Syazwan..
thanx n good luck


3 comments:

wénkt said...

hahah

pendek tu je utk aku? 4 perkataan? org lain 4 perenggan.. siot tul

tp aku mmg terharu lah! hahaha

bpboyz said...

eh eh ade gambar aku la..hahaha

Anonymous said...

baju bru tu mane ko dapat?