CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, September 30, 2007

Happy birthday Aiman


Oh Aiman,

adakah kau mengerti,

hari ini hari isni,

satu haribulan sepuluh...


selamat hari lahir,

kan kuucapkan kepadamu


kalo sambungkan ade lirik insan tercinta.. so baik aku stop kat ctu je.. kalo sambung lelebey kang lain lak maksud.
happy birthday kat aiman zakwan jidin. ataupun lebey dikenali sbagai telo je.. sedar x sedar dah dekat 4 tahun aku kenal ko.. kenal mule2 ade mamat sdar sorang ni le.. mase kat intec dulu nak tumpang naik kete pergi shah alam ke ntah mane ntah. pastu aku tunggu punye tunggu tak datang2 gak.. hangin aku.. pastu esok aku bising ngan edie ade budak sdar mane ntah kate nak tumpang last2 tak datang..
pastu sangkut gi la rochelle sesame.. nges3 padan muke.. tapi nak marah x jadi.. sebab mamat ni layan AF gak time tu, cume time tu die minat zahid le.. aku minat kaerr (ha.. skarang tgk.. lagu sape yang berkumandang kat radio.. x lamenyelah si zahid tu).. sampai kat la rochelle make bermulelah hidop friendship slame empat tahun.. from kawan to housemate to best friend.. nges3..
so, kepada aiman yang dah smakin membesar, selamat tambah umur.. cam biaselah.. skang ni dah dua puluh satu tahun dah boleh sewa kete dah.. jangan tengok mende2 tak snonoh slalu waktu aku tidor.. smoge enjoy life..

0 comments: